Huurcommissie heeft portal voor huurders én verhuurders

Nieuws Nieuws · 21 december 2022
Expert
Bart de Jonge
Belangenbehartiger

De Huurcommissie werkt sinds kort met een klantportaal: MijnHuurcommissie. Via dit portaal kunnen huurders en verhuurders gemakkelijker een verzoek indienen, hun zaak volgen, gegevens wijzigen en digitaal extra informatie uploaden. Het nieuwe klantportaal MijnHuurcommissie maakt ook de kans op fouten bij de aanlevering van gegevens kleiner. De Huurcommissie kan sneller aan de slag met de behandeling van een zaak, waardoor huurders en verhuurders eerder een uitspraak krijgen.  

Inloggen op MijnHuurcommissie gaat op dezelfde manier als inloggen bij de overheid. Woningcorporaties loggen in met eHerkenning. Hiervoor is eHerkenning met minimaal betrouwbaarheidsniveau EH2+ nodig. Heeft jouw corporatie nog geen eHerkenning? Vraag het aan via www.eherkenning.nl

Meer informatie 

Heb je vragen over het gebruik van het klantportaal? Bekijk de veel gestelde vragen onder aan dit artikel. Of neem contact op met het klantcontactcentrum via het contactformulier op de website van de Huurcommissie of bel 0800 488 72 43.  

Veel gestelde vragen MijnHuurcommissie